Friday 2 March 2012

Cele mai de succes tipuri de anunturi

In momentul in care iti doresti sa gasesti un anumit produs sau serviciu pe internet, cautarea ta s-ar putea sa fie mai usoara sau mai grea in functie de anumite conditii. Internetul, ca si repozitor si filtru de informatie, tinde sa “fie prieten” cu acele lucruri care sunt mai populare. Cu alte cuvinte, acele cuvinte cheie sau expresii care sunt mai populare in cautarile utilizatorilor vor fi promovate mai intens de motoarele de cautare gen Google sau Yahoo!. De fapt, multe companii isi construiesc intregi campanii publicitare in jurul acestor termeni, pentru ca exista deja foarte mult interes pentru ele online, companiile putand profita de vizibilitatea lor. O campanie de anunturi gratuite online poate construi, poate chiar putin artificial, nivelul de apreciere al unui anumit concept sau produs. De exemplu, in 5-6 luni de postat anunturi gratis despre un anumit tip de sampon, poate sa creasca importanta in clasamentele motoarelor de cautare ale acelui produs, iar o campanie masiva publicitara venita ulterior poate sa aiba mare succes datorita “fundatiei” facute de acea campanie mai mica. Desigur, exista domenii de interes care s-au bucurat “istoric” de mai mult interes, astfel ca succesul lor s-a dezvoltat “organic”, adica a fost generat de utilizatori, fara sa fie influentate de campanii. Fie ca e vorba de anunturi gratuite sau situri cu plata, domeniile majore de interes sunt cam aceleasi. De exemplu, e mai simplu de gasit un calup de anunturi imobiliare decat anunturi despre cutii de rezonanta pentru viori, pentru simplul motiv ca primele sunt de mai mare interes si actualitate pentru publicul larg. In cazul in care doriti sa construiti o campanie online, ar fi bine, pe cat posibil, sa va legati campania de unul dintre urmatoarele domenii:

-          Anunturi matrimoniale/erotice: Nu e niciun secret ca internetul e folosit de multi oameni pentru a gasi parteneri de viata sau pentru relatii intime. De fapt, motoarele de cautare sunt folosite in proportie de peste jumatate pentru continut adult. Acest tip de continut e foarte nisat, existand foarte multe tipuri de situri matrimoniale sau de dating. De exemplu, pot fi situri doar pentru persoane peste o anumita varsta, cu un anumit status social, cu o anumita orientare religioasa, anumite gusturi si nivel de educatie etc. Ceea ce e clar e ca aceasta e o piata foarte vasta si e printre marile generatoare de trafic si, desigur, venituri din publicitate si vanzari .

-          Imobiliare: Cel putin in Romania, piata imobiliara s-a dezvoltat foarte mult in ultimii 10 ani. In marile orase se construiesc cartiere noi tot timpul, iar de multe ori cererea depaseste oferta. Prin urmare, sunt multe situri care s-au specializat pe asa ceva, iar comisioanele care pot fi castigate din acest domeniu sunt considerabil de mari.

-          Automobile: Cumva similar, aceasta piata, mai ales online, s-a dezvoltat foarte mult in ultimii 10 ani. In loc de a vizita 7 targuri indepartate, poti consulta pe internet baze de date ample cu masini de vanzari, avand optiunea de a filtra calupurile de anunturi pe judete, pret, model si alte detalii.

-          Electronice/electrocasnice: Acest domeniu a fost “ridicat” cel mai mult de pasiunea utilizatorilor mai tineri pentru telefoane mobile si alte gadgeturi. Piata de profil e foarte mare si e in crestere continua, tinand cont de aparitia continua a gadgeturilor de tip tablete tactile, ultrabooks si altele.


anunturi pe judete, anunturi gratis

No comments:

Post a Comment