Monday 19 March 2012

"Vreau ca fiica mea de 4 ani sa-mi poarte copiii". Povestea incredibila care a uimit planeta

stirileprotv.ro O mama ar face orice ca sa-si pregateasca fiica de patru ani pentru viata si sa o ajute, iar din aceste motive a luat o decizie care pare ciudata pentru cei mai multi dintre noi.

Libby s-a nascut in 2008 cu o afectiune grava, sindromul Turner, o anomalie cromozomiala, care cauzeaza, printre altele, infertilitate. Vestea a bulversat-o total pe mama fetitei, Jenna Dye, 28 de ani.

Femeia a privit in viitor si si-a imaginat-o pe fiica ei disperata ca nu poate sa-si intemeieze propria familie. Si pentru ca vrea sa evite aceasta drama, Jenna a decis sa-si inghete ovarele, pentru ca fiica ei sa le foloseasca atunci cand va dori sa devina mama.

Astfel, femeia, care mai are un baietel de sase ani, nu va mai putea sa procreeze imediat ce isi va pune in practica decizia. Insa s-a impacat cu acest lucru si vrea sa mearga pana la capat.

“Vreau ca fiica mea de patru ani sa-mi poarte copiii. Eu am avut instincte materne inca de cand eram foarta tanara si pe vremea cand eram copil visam la ziua in care o sa am propria familie. Cand mi-am dat seama cat de mult o va afecta aceasta anomalie pe fiica mea, ca o sa fie privata de bucuria de a fi mama, m-am decis sa rezolv cu orice pret aceasta problema”, a spus Jenna.

Dupa ce a luat aceasta decizie, Jenna a facut mai multe teste si medicii au constatat ca ovarele ei sunt compatibile cu organismul fiicei sale, astfel incat exista sanse reale ca fetita sa poata naste copiii mamei ei.

No comments:

Post a Comment